Varumärkesröst
Skapa text i ditt varumärkes röst
Effektivt skapande av text i ditt varumärkesröst med AI som är tränad på ditt varumärke.
Varumärkesröst-funktionen gör det möjligt att träna AI:n på ditt varumärke vilket innebär att AI:n kan skapa relevant och konsekvent innehåll i ditt varumärkes röst.
Användning
Som företag är det viktigt att hålla en konsekvent varumärkesröst och skapa text som är relevant och anpassad för ditt företag. Med varumärkesröst-funktionen kan du träna AI:n på information om ditt företag för att öka relevansen på texterna du skapar.
- Utbilda AI:n om ditt företag
- Specificera din målgrupp
- Smidigare textskapande med förprogrammerad AI
- Håll en konsekvent ton på all text du skapar
- Ökad relevans för bättre innehåll
Mer anpassat innehåll
Öka relevansen på texterna du skapar och håll en konsekvent ton och stil som är i linje med din varumärkesröst. Genom att programmera och utbilda AI:n om ditt varumärke, dina produkter, och ditt varumärke kan du applicera dessa kunskaper på all text du skapar med Tolios verktyg. Detta effektiviserar och förbättrar innehållsskapandet och gör det möjligt att skapa texter med AI som bättre tilltalar din målgrupp.
Steg 1: Beskriv alla detaljer om ditt företag
Fyll i alla rutor relaterat till ditt företag och din varumärkesröst såsom industri, målgrupp, tonfall, med mera. Desto mer utförlig och detaljerad du är, desto bättre innehåll kommer AI:n att kunna skapa.
Steg 2: Tryck skapa
Tryck skapa för att skapa din anpassade varumärkesröst. Om du skriver texter för flera varumärken kan du skapa flera olika varumärkesröster.
Steg 3: Använd varumärkesrösten
I Tolios olika skrivverktyg ser du texten ”inkludera ditt varumärke”. Klicka på denna när du skriver med AI för att skapa text i varumärkesrösten som du har skapat. På så sätt kan du effektivisera textskapandet och säkerställa att AI:n skapar text i din varumärkesröst varje gång.
Relevant text, varje gång
Med varumärkesröst-funktionen kan du säkerställa att AI:n skapar relevanta texter i ditt varumärkes röst varje gång. Håll en konsekvent kommunikationsstil och bygg ditt varumärke effektivare.